کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

آموزش کاهش وزن سریع بدون تحمل گرسنگی و بدون انجام ورزش های سخت
دیگر نیازی نیست از روش های سخت و طاقت فرسا استفاده کنید و یا با نخوردن خود را عذاب دهید !
تکنیک هایی طلایی کاهش وزن را به شما یاد می دهم تا بدون برنامه رژیم غذایی منظم لاغر شوید .

اهداف و مشخصات اندام ساز در زمینه کاهش وزن سریع

در ابتدا باید به اطلاع شما برسانم این روشی که ما آموزش می دهیم ممکن است برای بسیاری از افراد که در زمینه کاهش وزن فعالیت دارند خوشایند نباشد چون این ترفند برای کاهش وزن از 1 کیلوگرم تا حداقل 50 کیلوگرم ثابت است و به کمک آن می توان به تناسب اندام دلخواه دست یافت و لازم نیست هر ماه برای برنامه رژیم غذایی پول پرداخت کنید !

 

در ادامه ، اول با اهداف و سپس با خود ما بیشتر آشنا می شوید !

هدف اصلی ما تنها کاهش وزن سریع نیست  که با بخواهیم با دریافت هزینه ای  به شما آموزش دهیم که به هر قیمتی و به هر شکلی که شده لاغر شوید و با تحمل کلی سختی و حذف غذاهای دلخواه برای مدت کوتاهی کاهش وزن سریع را تجربه نمایید و بعد از چند ماه مجددا به حالت قبل برگردید ! بلکه ما می خواهیم در هر خانواده ایرانی یک اندام ساز وجود داشته باشد که مانع افزایش وزن خود و خانواده شود ، البته در ادامه بیشتر از این توضیح خواهم داد که هدف و رسالت ما چیست !

 

در روش های ارائه شده توسط اندام ساز مصرف هیچ گونه داروی لاغری برای کاهش وزن سریع توصیه نشده است و هرگز توصیه نخواهد شد ! در ضمن تمام تکنیک های طلایی کاهش وزن که آموزش داده می شود مناسب کاهش وزن برای آقایان و همچنین مناسب کاهش وزن برای خانم ها می باشد و تفاوتی در بین این دو گروه نخواهد بود !

 

اندام ساز اهداف بسیار بزرگی را در نظر دارد که عبارتند از :

  1. کاهش وزن سالم و بدون برگشت در زمانی کوتاه و بر اساس سلیقه شما

  2. همراهی برای ساخت اندام ایده آل و مورد دلخواه شما

  3. اصلاح آداب غذایی و بالا بردن حجم غذاهای سالم

  4. گسترش سبک زندگی سالم با انجام تغییرات لذت بخش

  5. دوری کردن از مصرف داروهای لاغری

  6. جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها که چاقی و اضافه وزن منشأ اصلی آن ها محسوب می شوند

  7. تقویت ذهن شما برای کاهش وزن و بالا بردن شادی درونی

  8. همراهی با علاقمندان کاهش وزن تا پایان مسیر و بالا بردن انگیزه شما برای خلق هدف مورد نظر

  9. جلوگیری از هدر رفتن هزینه هایی که سودی برای شما ندارند و باعث کاهش وزن سریع شما نمی شوند

  10. و ارائه تمام خدمات فوق با کمترین هزینه ممکن

 

کاهش وزن سریع  را با اندام ساز تجربه کنید !

معرفی مدیر اندام ساز :

بنده ابرهیم رجب زاده هستم مدیر وب سایت و مربی کاهش وزن ، خود بنده یکی از افرادی بودم که مدت ها با مشکل اضافه وزن و چاقی مواجه بودم و مانند اکثر افراد جامعه کاهش وزن را معجزه می دانستم و هرگز حوصله تحمل گرسنگی و ورزش های سخت و طاقت فرسا را نداشتم ، از طرف خانواده و دوستانم راهکارهایی به من ارئه می شد که معتقد بودند با این روش ها می توانم لاغر شوم بنابراین من هم تصمیم به کاهش وزن گرفتم و هر بار که اقدام می کردم و روش های پیشنهادی از جمله کم خوردن و گرسنه ماندن و ... را امتحان می کردم خیلی زود خسته و ناامید می شدم .

 

به یاد دارم که در اوایل تصمیم به کاهش وزن گرفتم با روش های اشتباهی که انجام دادم به مدت یک ماه خودم را عذاب دادم ولی حتی یک گرم کاهش وزن نداشتم و بار دیگر رژیم گرفتن را کنار گذاشتم و از کاهش وزن ناامید شدم .

 

اضافه وزن من ادامه داشت تا رسیدم به وزن 100.4 کیلوگرم و دیگر تحمل حرف های دیگران را نداشتم ، نیش و کنایه های آن ها بیش از حد من را ناراحت و گوشه گیر کرده بود و حتی در مراسمات و جشن ها که حاضر می شدم هرگز جلوی دوربین ظاهر نمی شدم .

 

بنابراین به فکر یادگیری تکنیک ها و ترفندهای کاهش وزن بدون گرسنگی افتادم و کم کم با تکنیک های جالبی آشنا شدم که واقعا باعث می شد هر فردی بدون تحمل گرسنگی کاهش وزن را تجربه کند و نهایتا امروز به وزن 77 کیلوگرم رسیده ام .

 

حالا دوستان نزدیک من از این تکنیک ها استفاده می کنند و همه کاهش وزن سریع و بدون گرسنگی را شروع کرده اند و تا الان نیز موفق شده اند که هر ماه بین 2 تا 5 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهند .

 

این یک قانون تجربه شده است !

بنده اعتقاد دارم راهی که توسط چندین نفر تست می شود و نتیجه یکسان و ایده آلی می دهد بدون شک برای افراد بسیار زیادی مفید و مؤثر خواهد بود و تمام کسانی که می خواهند آن راه را طی کنند موفق خواهند بود !

 

ما چگونه آموزش می دهیم ؟

روش هایی که در این سایت آموزش داده می شود با سایر سایت ها و ارائه دهندگان مشاوره کاهش وزن و برنامه رژیم غذایی متفاوت و است و در نوع خود منحصر به فرد خواهد بود ! چون ما در طول دوران کاهش وزن با شما خواهیم بود و هرگز برنامه رژیم غذایی ثابتی برای شما در نظر نمی گیریم و به شما تکنیک ها و روش های اصولی کاهش وزن را یاد خواهیم داد .

 

چرا برنامه رژیم غذایی پیشنهاد نمی کنیم ؟

اگر از برنامه رژیم غذایی استفاده کنید باید برای هر ماه یک برنامه مجزا تهیه کنید و هر بار هزینه ای بابت آن پرداخت کنید ، اما در اندام ساز ما به شما روش هایی را آموزش می دهیم که تنها یکبار هزینه کنید و همیشه از آن بهره مند شوید و از اولین روز تا آخرین روز کاهش وزن برای شما مفید می باشد و دیگر مزیت روش های ما این است که بعد از کاهش وزن می توانید برای تبیث وزن ایده آل خود از آنها استفاده کنید !

 

چون ممکن است بعدا به دلایلی مانند کم تحرکی و یا مصرف بیش از حد غذاهای دلخواه با اضافه وزن روبرو شوید و یا یکی از اعضای محترم خانواده شما دارای اضافه وزن و چاقی باشد .

 

اندام ساز می خواهد که شما فقط یکبار هزینه کنید و در کنار سایر اعضای خانواده خود همیشه سالم زندگی کنید ، این اصلی ترین هدف ماست !

 

به همین دلیل 10 هدف از مهمترین اهداف خود را با شما به اشتراک گذاشته ام ، اگر هدف شما در بین اهداف ما قرار دارد می توانید هم اکنون برای کاهش وزن سالم و جلوگیری از هدرر رفتن بسیاری از هزینه های خود اقدام کنید .

کاهش وزن سریع و آسان با دوره راز بدن ایده آل ( برای ورود به دوره کلیک کنید )