کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

آموزش کاهش وزن سریع بدون تحمل گرسنگی و بدون انجام ورزش های سخت
دیگر نیازی نیست از روش های سخت و طاقت فرسا استفاده کنید و یا با نخوردن خود را عذاب دهید !
تکنیک هایی طلایی کاهش وزن را به شما یاد می دهم تا بدون برنامه رژیم غذایی منظم لاغر شوید .

  • ۰
  • ۰

کاهش وزن را  با سرکه سیب تجربه کنید !

 

با توجه به اینکه روش های زیادی برای چربی سوزی و کاهش وزن وجود دارد و در کنار این روش ها خوردنی ها و خوراکی های بسیار زیادی وجود دارند که خاصیت کنترل اشتها ، چربی سوزی و کاهش وزن را دارند ، در این بخش می خواهیم در مورد سرکه سیب که می تواند هم مفید باشد و هم نتایج معکوسی را به همراه داشته باشد و مضر به شمار برود اطلاعاتی را در اختیار علاقمندان به کاهش وزن سریع قرار دهیم !

 

خاصیت سرکه سیب :

سرکه سیب دارای پلی فنول بالایی است که باعث کاهش وزن می شود و در کاهش کلسترول خون نیز نقش بسیار مفیدی را ایفا می کند .

 

سرکه سیب علاوه بر خاصیت چربی سوزی و کاهش وزن خاصیت های دیگری را به همراه دارد که عبارتند از : پیشگیری از ابتلا به بیماری های مزمن در افراد سالخورده مانند پیر چشمی ، آرتریت روماتویید و پیری پوست .

 

طریقه مصرف سرکه سیب برای لاغری :

گفته می شود مصرف سرکه سیب برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند و مشکل چاقی دارند روزانه یک لیوان می باشد اما به دلیل اینکه سرکه سیب دارای خاصیت اسیدی بسیار بالایی می باشد ، نمی تواند به طور مستمر و روزانه از این ماده چربی سوز استفاده کرد و امکان نوشیدن آن به صورت روزانه ممکن نیست و می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد ، مصرف بالای سرکه سیب باعث اشتها آوری در فرد می شود و او را به خوردن بیشتر تحریک می کند و می تواند به جای کاهش وزن ، افزایش وزن را به همراه داشته باشد .

 

نوشیدن سرکه سیب باید به شکل رقیق باشد و توصیه می شود ابتدا روزی یک بار استفاده شود و یک قاشق چای خوری سرکه سیب را در یک لیوان آب حل کنید و بعد از حل شدن کامل آن را بنوشید .

 

بعد از اینکه به خوردن سرکه سیب عادت کردید می توانید روزانه تا سه مرتبه از این نوشیدنی استفاده کنید و هر بار د قاشق چای خوری سرکه سیب را درون یک لیوان آب ریخته و سپس نوش جان کنید .

 

نحوه مصرف سرکه سیب :

اگر با طعم و مزه سرکه سیب مشکل دارید می توانید آن را به شکل های دیگری مصرف نمایید ، می توانید یک قاشق عسل غذاخوری و یک قاشق چای خوری را با سرکه سیب در یک لیوان آب حل کنید و سپس بنوشید .

 

روش دیگر این است که سرکه سیب را با چای ترکیب کرده و میل نمایید ، در این حالت بهتر است اجازه دهید که چای سرد شود و بعد بنوشید تا به معده آسیب نرساند و بجز این مورد می توانید سرکه سیب  را به سالادها و سوپ های خود اضافه نمایید .

 

با توجه به خاصیت فراوان سرکه سیب و نقش مفید آن در کاهش وزن سریع و همچنین اسید بالای آن که با عوارض همراه است ، تولید کنندگان آن اقدام به ساخت قرص و کپسول سرکه سیب کرده اند که خاصیت بالای اسیدی آن را از بین برده و یا می توان گفت کاهش داده و به حد بسیار پایین رسانده اند ، بنابراین جایگزین بسیار مناسبی برای سرکه سیب به شمار می رود .

 

بهترین زمان برای مصرف سرکه سیب :

بهتر است سرکه سیب را در ابتدای روز و با معده خالی بنوشید ، البته همان طور که توضیح داده شد باید در یک لیوان آب حل شود و به شکل رقیق بنوشید و بعدا می توانید میزان سرکه سیب را در طول روز تا سه مرتبه افزایش دهید و هر بار حدود یک ساعت قبل از وعده های غذایی صورت گیرد !

 

قرص سرکه سیب :

البته سرکه سیب دارای مزه ای تند و نامطبوع است و مصرف آن برای همگان نمی تواند خوشایند باشد و این دلیل نیز می تواند یکی از دلایلی باشد که تولید کنندگان آن را به شکل قرص ساخته و روانه بازار کرده اند .

 

قرص های سرکه سیب را از عصاره خشک سرکه سیب تولید می کنند که با توجه به تبخیری که روی آن انجام می دهند میزان خاصیت اسیدی در آن کاهش می یابد و تنها پلی فنول های کاهنده وزن در قرص سرکه سیب باقی می ماند .

 

قرص ها و کپسول های سرکه سیب تفاوت چندانی با هم ندارند و تنها در میزان پلی فنول موجود و سرعت رها شدن محتویات آنها تفاوت بسیار اندکی وجود دارد که می توان گفت بیماران و مصرف کنندگان بر اساس سلیقه خود یکی از این دو نوع را انتخاب می کنند ، عده ای با مصرف قرص سرکه سیب راحت هستند و عده ای نیز ترجیح می دهند که از کپسول ها استفاده نمایند ، به طور معمول در هر کدام از قرص ها و کپسول های سرکه سیب حدود 400 تا 500 میلی گرم از مواد چربی سوز و کاهنده  وزن موجود می باشد .

 

خطراتی که در داروهای لاغری کافئین دار دیده می شود در مورد سرکه سیب صدق نمی کند و با توجه به اینکه باعث تحریک سیستم اعصاب مرکزی نمی شود برای سلامت بدن خطری را به همراه نخواهد داشت .

 

طبق تحقیقی که بر روی عده ای از افراد دوستدار سرکه سیب و علاقمند به این ماده صورت گرفت و البته تعداد انگشت شماری هم بودند به این نتیجه رسیده اند ، افرادی که به همراه غذاهای دریافتی از سرکه سیب استفاده می کردند نسبت به افرادی که از سرکه سیب استفاده نمی کردند کاهش وزن بهتری داشتند و البته این کاهش وزن حدود 1 کیلوگرم در ماه بوده است .

 

با این وجود عده ای هم بر این باور هستند که سرکه سیب برای کاهش وزن مناسب نیست و نمی تواند باعث لاغری در فرد شود ، اما معتقدند که سرکه سیب دارای ویتامین ها و املاحی می باشد که اگر باعث کاهش وزن هم نشود حداقل برای سلامتی جسم می تواند مفید واقع شود .

 

اگر می خواهید کاهش وزن سریع را تجربه کنید سری به دوره راز بدن ایده آل بزنید !

 

نکته جدی :

از آنجاییکه می توان گفت که هرکدام از افراد جامعه ممکن است به یک ماده خاص حساسیت و آلرژی  داشته باشند ، توصیه می شود در مصرف قرص های سرکه سیب هم مانند سایر خوردنی ها و خوراکی جانب احتیاط را رعایت کنید و اگر احساس حساسیت و آلرژی در شما بوجود آمد به پزشک  معالج خود مراجعه کنید و یا از ادامه مصرف خودداری کنید .

 

هر ماده چربی سوزی که به جامعه معرفی می شود ابتدا با شایعه پراکنی همراه است و ممکن استه عده ای را بترسانند که از مصرف آن خودداری کنند توصیه می شود که اگر به سرکه سیب ( قرص و کپسول ) علاقه دارید و می خواهید که این ماده چری سوز را امتحان کنید  شایعه های بوجود آمده در مورد قرص های سرکه سیب ، کپسول های سرکه سیب و خود سرکه سیب مانند شایعه های رایج صدمه زدن به پرز معده یا پرز روده را جدی نگیرید و البته در مصرف آن ها نیز افراط و زیاده روی نکنید .

                                       

توصیه می شود که به جای سس های پر چرب در سالاد های خود از سرکه سیب استفاده کنید تا مانع ورود کالری بیشتری به بدن شده و از ویتامین ها و املاح مناسب در آن بهره مند شوید .

 

به دلایل زیر بهتر است از مصرف طولانی مدت سرکه سیب خودداری کنید :

1 – زیاده روی در مصرف سرکه سیب و استفاده طولانی مدت از آن می تواند باعث زخم معده و زخم مری شود .

2 – مصرف بی رویه آن می تواند باعث کاهش پتاسیم و پوکی استخوان شود و همچنین به بافت های دندان آسیب رساند و باعث ناراحتی در ناحیه گلو شود .

3 – سرکه سیب دارای کروم بوده و ممکن است سطح انسولین را تغییر دهد ، و همچنین ممکن با داروهای قلبی و دیابتی تداخل ایجاد نماید ، پس افرادی که از این داروها استفاده می کنن بهتر است با پزشک معالج خود مشورت نمایند .

4 – اگر افراد بیمار و به خصوص بیماران آسمی از این ماده چربی سوز استفاده می کنند ممکن است باعث تشدید شدت آسم در آن ها شود ، بنابراین توصیه می شود با مشورت پزشک معالج اقدام به مصرف این قرص ها کنند .

http://www.andamsaz.com/Experience-the-weight-loss-with-apple-vinegar

  • ۹۶/۱۰/۱۷
  • ابراهیم رجب زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی