کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

آموزش کاهش وزن سریع بدون تحمل گرسنگی و بدون انجام ورزش های سخت
دیگر نیازی نیست از روش های سخت و طاقت فرسا استفاده کنید و یا با نخوردن خود را عذاب دهید !
تکنیک هایی طلایی کاهش وزن را به شما یاد می دهم تا بدون برنامه رژیم غذایی منظم لاغر شوید .

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد هستند برای اینکه لاغری سریع را تجربه کنند ، دست به اقدامات خطرناکی می زنند که بعدا برای آن ها دردسر ساز می شود .

این افراد تصور می کنند که برای لاغر شدن و داشتن تناسب اندام دلخواه باید گرسنگی را تحمل کرد و از خوردن بسیاری از غذاها محروم بود ، برای همین در اولین گام برای خود برنامه رژیم لاغری تهیه کرده که در آن قید شام خوردن  را می زنند و این وعده حساس را حذف می کنند  یا به خوردن کالری بسیار اندک بسنده می کنند که این کار هم اشتباه است .

اما امروز می خواهم مطالبی را به شما آموزش دهم که هرگز وعده شام را از دست ندهید و علاوه بر آن بتوانید میان وعده ای برای بعد از شام یا قبل از خواب نیز داشته باشید .

میزان شامی که شما مصرف می کنید بستگی به میزان سایر وعده های غذایی دارد که مصرف کرده اید ، اگر شما در طول روز برنامه ریزی درست و اصولی نداشته باشید و کالری های مورد نیاز بدن را تا آخرین حد دریافت کرده باشید قطعا در برنامه ریزی وعده شام با مشکل مواجه خواهید بود .

اما اگر در طول روز برنامه منظمی داشته اید و وعده های غذایی شما تقسیم شده هستند به گونه ای که کالری مورد نیاز بدن به طور کامل تأمین نشده باشد ، می توانید علاوه بر شام میان وعده ای نیز بعد از آن داشته باشید .

بسیاری از افراد تصور می کنند که خوردن شام باعث اضافه وزن و بخصوص چاقی شکمی می شود ، دوست عزیز خوردن ماکارونی – برنج و نان از خوراکی هایی هستند که در وعده شام به چاق شدن و افزایش چربی های شکم کمک می کنند ، اما اگر به اندازه مصرف شوند نگران های شما را از بین می برند ، بنابراین نیازیی نیست که برای همیشه از مصرف این خوراکی ها که طرفدار زیادی هم دارند خودداری کنید .

اگر می خواهید این خوراکی ها را از برنامه رژیم لاغری خود حذف کنید باید به فکر جایگزین کردن آن ها باشید ، در غیر اینصورت لاغری سریع برای شما هیچ لذتی نخواهد داشت ، سعی می کنیم بهترین حالت ها را به شما آموزش دهیم !

اما برای شام یا میان وعده بعد از شام یا قبل از خواب در صورت نیاز از چه چیزایی استفاده کنیم ؟

در این بخش به چند مورد اشاره می کنم که می توانید برای رفع گرسنگی و کمک به لاغری سریع خود از آن ها استفاده کنید و آن ها را جایگزین غذاهای پر چرب و پر کالری نمایید تا موفقیت شما سریع تر حاصل شود .

ماست یونانی یا همان ماست چکیده


این نوع ماست دارای مواد قندی بسیار کم و پروتئین بسیار بالا می باشد که برای رفع گرسنگی بسیار مفید است و احساس سیری را در شما افزایش می دهد که برای لاغری سریع شما مناسب خواهد بود ، بنابراین می توانید ماست چکیده ساده را تهیه کرده و به عنوان میان وعده ای سالم و لذت بخش قبل از خواب استفاده نمایید ، این ماست از لحاظ ظاهری شبیه بستنی است .

گوشت بوقلمون

گوشت بوقلمون دارای پروتئین بالا و چربی کم می باشد که می توانید در برنامه رژیم لاغری خود از آن استفاده کنید و آن را جایگزین سایر گوشت های پر چرب نمایید تا از کاهش وزن خود لذت ببرید ، فقط توجه داشته باشید که این نوع گوشت را بدون پوست آماده و مصرف نمایید .

موز

اکثر افراد به دلیل اینکه تصور می کنند موز میوه ای چرب است در دوران کاهش وزن از آن استفاده نمی کنند ، اما بهتر است بدانید که اولا چربی برای بدن لازم و ضروریست و باید آن را از راه درست دریافت نمایید ، دوما موز دارای فیبر بالایی است که می تواند احساس سیری شما را افزایش دهد و در لاغری سریع به کمک شما بیاید .

گیلاس

گیلاس دارای ماده ای به نام ملاتونین است که به شما کمک می کند خواب بسیار راحتی داشته باشید و از آنجاییکه خواب مفید و راحت در کاهش وزن و لاغر شدن تأیر زیادی دارد ، گیلاس نیز به شما کمک می کند راحت تر لاغر شوید .

در ضمن گیلاس نیز دارای کالری بسیار کمی است و از سمتی دیگر اگر تمایل به مصرف شیرینی دارید ، گیلاس می تواند هوس شما را برای خوردن شیرینی ها کمتر و کنترل کند .

پنیر کم چرب

پنیر سرشار از پتاسیم ، کلسیم و فسفر می باشد و هضم آن نسبت به شیر آسان تر است و از لحاظ پروتئین غذای کاملی محسوب می شود

با توجه به اینکه پنیر کلسیم بالایی دارد و بدن در هنگام خواب کلسیم زیادی را می سوزاند توصیه می شود که قبل از خواب مقداری پنیر به عنوان میان وعده میل شود .

اما مصرف پنیر به تنهایی به علت کلسیم بالا می تواند منجر به دفع فسفر از بدن شود ، به همین دلیل توصیه می شود که پنیر را با گردو مصرف تا از مزایای هر دو بهره مند شوید ، مصرف گردو به تنهایی هم مضر است و می تواند فسفر زیادی تولیدی کند و منجر به دفع کلسیم گردد ، بنابراین توصیه می شود این دو با هم مصرف شوند تا تعادل برقرار شود .

سیب

سیب علاوه بر اینکه دارای کالری بسیار کمی است ، دارای فیبر بالایی است و آب زیادی را خود جا داده است که می تواند میان وعده ای عالی به شمار رود ، سیب را می توان هم در میان وعده های روز و هم قبل از خواب استفاده کنید .

سبزیجات خام

سبزیجات خام دارای کالری کم فیبر بالا و آب زیاد هستند که می توانند اشتهای شما را کنترل کنند و در لاغری سریع به شما کمک کنند ، سبزیجات خام را می توانید مانند سالاد تهیه کنید .

بادام

بادام دارای فیبر بالا بوده و می تواند احساس سیری را در شما افزایش دهد و در طول شب احساس گرسنگی نکنید ، همچنین برای ساخت عضله مفید است .

البته نباید به بهانه های گفته شده از موادی که برای میان وعده قبل از خواب گفته شده است بیش از حد مصرف کنید و باید جانب اعتدال را رعایت کنید تا بتوانید لاغری سریع را به درستی تجربه کنید .

بلغور جو دو سر

بلغور جو از غلات محسوب می شود که دارای فیبر و پروتئین بالا می باشد و همچنین دارای کالری بسیار کمی است ، بلغور جو در کاهش استرس نیز مفید است و می تواند قدرت چربی سوزی شما را بالا ببرد .

انجیر خشک

این میوه خشک دارای مواد قندی طبیعی بوده و دارای فیبر بالا و چربی کمی است ، از آنجاییکه بدن به وجود کربوهیدرات ها نیاز دارد و باید مصرف کربوهیدرات ها یا همان قندها را در برنامه رژیم لاغری خود داشته باشید بنابراین هر زمان تمایل داشتید که از شیرینی ها استفاده کنید ، می توانید از این میوه شیرین و خوش طعم استفاده کنید ، البته نباید در مصرف آن زیاده روی کنید و بهتر است 3 یا 4 عدد و نهایتا 5 عدد بیشتر مصرف نکنید .

ذرت بو داده

ذرت بو داده دارای حجم بالایی است و کالری بسیار پایینی دارد ، البته نباید برای تهیه ذرت بو داده از روغن یا کره استفاده کنید و بهتر است با لیمو نمک فلفل و ادویه هایی که دوست دارید آن را طعم دارد کنید .

منبع :

http://www.andamsaz.com/How-to-dine-to-become-thin

  • ۹۶/۱۱/۲۹
  • ابراهیم رجب زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی