کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

آموزش کاهش وزن سریع بدون تحمل گرسنگی و بدون انجام ورزش های سخت
دیگر نیازی نیست از روش های سخت و طاقت فرسا استفاده کنید و یا با نخوردن خود را عذاب دهید !
تکنیک هایی طلایی کاهش وزن را به شما یاد می دهم تا بدون برنامه رژیم غذایی منظم لاغر شوید .

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

3 چای چربی سوز که باعث کاهش وزن می شوند .

همانطور که می دانید از دیرباز تاکنون چای در بین انسان ها به عنوان یک نوشیدنی سالم و لذت بخش مرسوم بوده و هست و همه جا از این نوشیدنی برای رفع خستگی و به دست آوردن آرامش بیشتر استفاده می شود .

از طرفی دیگر روز به روز به تعداد انواع چای ها افزوده می شود و این نوشیدنی در طعم های مختلف در دسترس عموم قرار می گیرد و اکنون بسیاری از این نوشیدنی ها خاصیت چربی سوزی پیدا کرده اند و برای لاغری سریع کاربرد خاصی دارند که طرفداران زیادی هم پیدا کرده اند !

قبلا در مورد کاهش وزن با چای سبز و نقش آن در لاغری سریع صحبت کرده بودیم که در این بخش دیگر به آن اشاره ای نخواهیم داشت و در این بخش به 3 چای پر طرفدار دیگر اشاره می کنیم که علاوه بر کاهش وزن خاصیت های دیگه ای هم برای آن ها ثبت شده است .

کاهش وزن با چای سفید :

بدن برای افزایش وزن و تولید چربی های بیشتر سلول هایی از چربی به نام آدیپوسیت را تولید می کند که در افزایش وزن مؤثر هستند ، اما مصرف چای سفید مانع تولید این سلول ها می شود که برای کاهش وزن مفید است و می تواند به چربی سوزی بدن کمک کند .

ازطرفی دیگر چای سفید مانند سایر چای ها دارای کافئین است که باعث افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز بدن می شود که برای کاهش وزن مناسب است و همچنین باعث تحریک و ایجاد جریان لیپولیسیس می شود که این جریان یک فرایند چربی سوز است و به بدن کمک می کند تا چربی سوزی را انجام دهد و منجر به کاهش وزن بدن شود .

مصرف چای سفید علاوه بر کمک کردن برای سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن ، به بدن کمک می کند تا چربی های جدید که از دریافت غذاهای روزمره وارد بدن می شود را راحت تر دفع کند و از تجمع چربی بیشتر جلوگیری کند .

می توان خاصیت چای سفید را اینگونه بیان کرد :

  • مانعی برای شکل گیری سلول های چربی محسوب می شود
  • چربی ها را به حرکت در می آورد .
  • سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد .
  • جذب چربی توسط بدن را محدود می کند .
  • مزه ای خوب و لذت بخش دارد .
  • ابراهیم رجب زاده