کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

آموزش کاهش وزن سریع بدون تحمل گرسنگی و بدون انجام ورزش های سخت
دیگر نیازی نیست از روش های سخت و طاقت فرسا استفاده کنید و یا با نخوردن خود را عذاب دهید !
تکنیک هایی طلایی کاهش وزن را به شما یاد می دهم تا بدون برنامه رژیم غذایی منظم لاغر شوید .

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

7 تمرین راحت و ساده برای فرم دهی و چربی سوزی شکم

با تمریناتی ساده و لذت بخش از شر چربی های شکم خلاص شوید !

اگر دقت کرده باشید بسیاری از افراد دارای چربی های اضافه هستند و این چربی های بیشتر در ناحیه شکم و پهلو قرار دارد ، البته در همه افراد یکسان نیست ، بعضی از دوستان من به طور معمول  5 روز در هفته ورزش بدنسازی انجام می دهند و با این وجود دارای چربی های اضافه در ناحیه شکم هستند این دوستان وقتی در مورد کاهش وزن عالی و ماندگار و همچنین چربی سوزی شکم مشاوره می خواهند و سؤال می پرسند اینگونه بیان می کنند چرا با وجود این همه ورزش کردن چربی های زیادی دارم و باید چگونه از شر چربی های شکم و پهلو خلاص شوم ؟

با وجود اینکه زیاد ورزش می کنم شکم من هیچ تغییری نمی کند و گاهی تصور می کنم که چربی های بیشتری ذخیره شده است !

شما چگونه فکر می کنید و دلیل این ناکامی ها در کاهش وزن و چربی سوزی شکم را در چه می دانید ؟ به نظر شما چربی سوزی تا این اندازه سخت و دشوار است ؟

وقتی از این دوستان در مورد نحوه تمرینات و حرکات انتخاب شده سؤال می پرسم به راحتی متوجه اشتباهات آن ها می شوم و با دلیل و منطق چرایی اشتباهات را به آن ها گوشزد می کنم و جای تأسف دارد که آن ها تنها بر روی بخشی از بدن تمرکز می کنند و برای چربی سوزی شکم فقط به حرکت سخت و عذاب آور دراز و نشست بسنده می کنند و هرگز تمرینات را به درستی انجام نمی دهند .

بهتر است بدانید تمریناتی که در بدنسازی برای عضله سازی بکار گرفته می شود با تمریناتی که برای چربی سوزی لحاظ می شود کاملا متفاوت است و باید هر تمرین در جای خود قرار بگیرید تا کارایی لازم داشته باشد و نتایج بیسار عالی برای شما رقم بزند .

اگر می خواهید شکم خوش فرم و صافی داشته باشید و کمترین چربی در ناحیه شکم و پهلوی شما قرار داشته باشد باید تمریناتی مناسب و لذت بخش برای آن در نظر بگیرید .

دوست عزیز خیلی ساده می توان این چربی ها را از بین برد ، اگر راه و روش آن را بلد باشید و البته راه و روش آن را باید بکار برد ! در ادامه بیشتر و بهتر متوجه این موضوع خواهید  شد !

اولا : باید درست اقدام کنید و تمرینات صحیح را انجام دهید به گونه ای که از کاهش وزن و چربی سوزی هراس نداشته باشید و تا پایان دوره ای که برای خود انتخاب کرده اید عشق و علاقه و انگیزه خود را حفظ کنید و از تمریناتی که انجام می دهید لذت ببرید یا از نتیجه آن آگاه باشید تا بتوانید تمرینات را به خوبی انجام دهید ، چون اگر این روش را پیش بگیرید هر لحظه به کاهش وزن موفقیت و سلامتی خود نزدیک تر می شوید !

دوما : هرگز روی یک تمرین و یا تمرین موضعی تمرکز نداشته باشید ، چون باعث خستگی شما می شود و نتیجه خوشایندی به همراه نخواهد داشت ، در ضمن ورزش باید به گونه ای باشد که کل بدن را درگیر تمرین کند تا چربی سوزی در سراسر بدن اتفاق بیفتد و تنها انجام یک تمرین برای رسیدن به این موفقیت کافی نخواهد بود و به شما کمک چندانی نمی کند !

سوما : حرکت دراز و نشست که در ذهن بسیاری از افراد جا گرفته است به هیچ وجه برای چربی سوزی شکم و کاهش وزن مناسب نیست ، چرا ؟ چون این حرکت سفت شدن و زیبایی و خوش فرمی شکم کاربرد دارد و زمانی بهترین تأثیر خود را روی بدن خواهد گذاشت که شکم دارای کمترین چربی باشد و چربی نداشته باشد و زمانیکه عضلات شکم زیر لایه ای ضخیم از چربی ها پنهان شده اند اگر با حرکت دراز و نشست سفت و محکم هم شوند برای شما معلوم نخواهد بود و انجام آن برای شما قطعا سخت و عذاب آور خواهد بود .

چهارما : برای چربی سوزی شکم و پهلو حرکات بسیار زیادی وجود دارد که با انتخاب حرکات دلخواه و مورد علاقه می توانید بدون تحمل سختی ها و با درگیر کردن عضلات مختلف بدن سرعت چربی سوزی را بالا ببرید و به آسانی شکمی صاف و ایده آل بسازید .برای کاهش وزن عالی و ماندگار باید از حرکات مختلف استفاده کرد و در واقع باید این حرکات را در کنار سایر تمرینات دلخواه خود انجام دهید تا چربی سوزی در سراسر بدن اتفاق بیفتد و از کاهش وزن عالی برخوردار شوید .

اما اگر اضافه وزن شما تنها در ناحیه شکم است و یا تمرینات بدنسازی را انجام می دهید بهتر است این 7 حرکت را به برنامه خود اضافه کنید و یا هر روز این تمرینات را به تنهایی و به اندازه کافی انجام دهید .

با توجه به اینکه این حرکات بخش های دیگه از بدن را درگیر تمرین می کنند ، می توانند به تنهایی برای ساخت شکم ایده آل شما مناسب باشند و یک ورزش کامل محسوب شوند ، شما با کمک این حرکات می توانید شکمی صاف و خوش فرم داشته باشید و خیلی راحت چربی های اضافه را بسوزانید !

اگر آماده هستید و مصمم به چربی سوزی شکم خود می باشید این حرکات برای شما ایده آل خواهند بود و با توجه به اینکه به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرند توصیه می شود که آن ها را از دست ندهید .

دوست عزیز همانطور که مطلع هستید تهیه برنامه های ورزشی دارای هزینه بالایی هستند و آنگونه که من برنامه های بعضی از دوستان را مشاهده کردم متوجه شدم که متأسفانه خبری از برنامه مناسب و چربی سوز برای شکم در آن ها نیست و در برخی از برنامه ها 100 مرتبه تمرین دراز و نشست قید شده است که برای یک فرد چاق و دارای اضافه وزن واقعا سخت و عذاب آور است و علاوه بر آن تأثیری در چربی سوزی شکم ندارد .

بنابراین تصمیم گرفتم که در این محصول 7 حرکت ساده و راحت برای چربی سوزی شکم آماده کنم و در اختیار کاربران و دوستان عزیز قرار دهم و اکنون بسیار خوشحال هستم که این محصول ارزشمند را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می دهم .

برخی از افراد هر کاری که انجام می دهند نمی توانند چربی های شکم را از بین ببرند و علاوه بر افراد چاق و دارای اضافه وزن ، برخی از افراد لاغر نیز با این مشکل مواجه هستند ، برخی از آن ها روش های زیادی را امتحان کرده اند تا چربی سوزی شکم و کاهش وزن عالی وماندگار را تجربه کنند ، اما موفق به این امر مهم نشده اند ، گاهی اوقات چربی سوزی بدن را انجام می دهند ولی شکم تقریبا به حالت ثابت باقی می ماند و در بعضی مواقع هیچگونه موفقیتی برای آن ها حاصل نمی شود ! اینگونه افراد که زیاد هم هستند تا از روش اصولی و صحیح اقدام نکنند ، نمی توانند شکم صاف و خوش فرمی داشته باشند .

متأسفانه چاقی شکمی روز به روز در حال افزایش است و به علت عدم آشنایی با حرکات چربی سوز شکم و اصلاح آداب غذایی در سراسر جهان گسترش یافته است و به یکی از منابع و عوامل مهم در بسیاری از بیماری ها تبدیل شده است و اگر به همین روش ادامه یابد افرادی که دارای این مشکل هستند در معرض خطر بسیاری از بیماری ها و عوارض ها مانند پیری زودرس و کاهش طول عمر قرار خواهند گرفت !

اما افرادی که برای سلامتی جسم و روح خود ارزش قائل هستند با این مشکل به خوبی آگاهی پیدا کرده اند و در برابر آن هوشمندانه اقدام کرده اند و اجازه نداده اند که مشکلات چاقی و اضافه وزن بر آن ها غلبه کند و با روش های مناسب و ساده مانع بروز این مشکلات شده اند و اکنون شما نیز می توانید با همین حرکات ساده و بسیار راحت چربی سوزی شکم را انجام دهید و علاوه بر اینکه سلامتی خود را حفظ کنید بلکه آرامش و سلامتی خود را افزایش دهید .

محققان در آخرین تحقیقات خود بیان کردند که تنها با کاهش وزن 5 تا 10 درصد می توان سلامتی ، آرامش و شور و نشاط زندگی خود را افزایش دهید و همچنین بازدهی بیشتری در انجام فعالیت های روزانه خود داشته باشید .

شما نیز برای چربی سوزی شکم و داشتن تناسب اندام ایده آل تمرینات و حرکات مربوط به شکم را به خوبی انجام دهید و به راحتی کاهش وزن عالی و ماندگار را تجربه کنید ، این تمرینات بسیار راحت هستند و نیازی به این نیست که با شدت بالا تمرین کنید ، و به اینگونه است که در روزهای اول به آرامی ورزش را انجام می دهید و در روزهای بعد به علت عادی شدن حرکات و روان شدن تمرین کم کم سرعت انجام حرکات را افزایش می دهید و هیچگونه سختی و اذیت شدنی در کار نیست و از انجام تمرینات و چربی سوزی خود لذت می برید ، لذتی که منجر به کاهش وزن و لاغر شدن شما می شود .

بر خلاف تصور عموم کاهش وزن اصلا سخت نیست و نیازی به برنامه رژیم غذایی منظم ندارد و تنها با اعمال تغییرات کوچکی در برنامه های غذایی روزانه و انجام فعالیت های بدنی می توان به راحتی کاهش وزن را تجربه کرد .

شاید برای شما نیز جالب باشد که خود من تاکنون حتی برای یک روز از برنامه منظم رژیم غذایی استفاده نکرده ام و بعد از اینکه کاهش وزن عالی و ماندگار را تجربه نمودم به راحتی وزن خود را تثبیت کرده ام و مطمئن هستم که شما نیز می توانید راحت تر از من لاغر شوید .

شما با کمک این حرکات می توانید خیلی سریع چربی سوزی شکم را انجام دهید و مربی تناسب اندام ایده آل خود شوید ، با کمک این محصول ارزشمند یاد خواهید گرفت چگونه به راحتی و بدون استفاده از باشگاه های ورزشی و بدون نیاز به تجهیزات خاص از شر چربی های اضافه خلاص شوید و برای همیشه شکمی صاف و خوش فرم داشته باشید .

با توجه به اینکه آب کردن چربی های شکم برای بسیاری از افراد کار مشکلی به شمار می رود و همین موضوع باعث شده است که افراد چاق و دارای اضافه وزن به گروه های مختلفی تقسیم شوند ، گروهی از این افراد در برابر مشکلات کوتاه آمده و قید کاهش وزن و لاغر شدن را می زنند و ترجیح می دهند که چاق تر شوند ولی تن به انجام کارهای سخت ندهند و حتی پیگیر یادگیری روش های ساده هم نیستند که امیدوارم شما دوست عزیز در این گروه قرار نداشته باشید

گروهی دیگر تن به انجام کارهای سخت و عذاب آور می دهند و برای کاهش وزن و چربی سوزی شکم راه و روش سخت و اشتباهی را انتخاب می کنند که معمولا این گروه خیلی زود با پشیمانی خود مواجه می شوند ، اما گروهی دیگر صحیح و اصولی اقدام می کنند که خیلی سریع و راحت موفق می شوند تناسب اندام ایده آل خود را به دست بیاورند و شما در آستانه پیوستن به این گروه قرار دارید !

بنابراین من برای کمک به افرادی که باور دارند چربی سوزی شکم و کاهش وزن سخت و دشوار است و همچنین افرادی که خواهان کاهش وزن عالی و لذت بخش هستند این محصول ارزشمند را آماده کرده ام تا بتوانند با بهره  گیری از 7 حرکت راحت و ساده برای فرم دهی و چربی سوزی شکم ، تناسب اندام ایده آل خود را به دست بیاورند .

دوست عزیز شما با اجرای تکنیک های این محصول بسیار ارزشمند می توانید خیلی سریع کاهش وزن را تجربه کنید و از شر چربی های اضافه خلاص شوید ، این محصول برای شما فعلا به صورت کاملا رایگان قابل استفاده است و به صورت موقت در بخش دانلود های رایگان قرار دارد که می توانید بدون پرداخت هزینه آن را دانلود کنید .

باید به اطلاع شما برسانم معمولا اولین قسمت از بدن که چربی های اضافه را جذب و ذخیره می کند ناحیه شکم است و از بین بردن آن برای بسیاری از افراد مشکل است و چون از راه صحیح و اصولی اقدام نمی کنند و راه مناسب را نمی دانند هرگز موفق نخواهند بود و این چربی ها معمولا روز به روز بیشتر می شوند !

اما جای هیچگونه نگرانی برای شما وجود ندارد و با انجام حرکات راحت فرم دهی شکم و کمی تلاش روزانه می توانید بر چربی های اضافه غلبه کنید و شکمی صاف و زیبا داشته باشید .

حرکات راحت و ساده ای برای فرم دهی شکم در این محصول قرار داده ایم که می توانید با اجرای آن ها به راحتی چربی های ناحیه شکم و پهلو را از بین ببرید و به شکم خود حالتی زیبا و جذاب ببخشید .

انجام این حرکات بسیار راحت است و اینگونه است که در شروع کار و در روزهای آغازین حرکات را به آرامی و با سرعت دلخواه انجام می دهید و در روزهای بعد کم کم و به اندازه توان خود سرعت را افزایش می دهید تا چربی سوزی سریعتر و بهتر صورت گیرد .

در ضمن برای انجام این حرکات نیازی به باشگاه رفتن و یا خرید تجهیزات خاصی ندارید و می توانید در منزل به راحتی آن ها را انجام دهید ، ضمنا نیازی به صرف زمان زیاد نیست و تنها در حد 10 دقیقه از وقت روزانه شما را خواهد گرفت که در برابر سایر فعالیت های روزمره بسیار اندک و جزئی می باشد .

اگر آماده هستید شکم خوش فرم و زیبایی داشته باشید ، می توانید هم اکنون از طریق لینک زیر این محصول ارزشمند را از ما به صورت کاملا رایگان هدیه بگیرید .

 

http://www.andamsaz.com/7-moves-to-form-the-abdomen

  • ابراهیم رجب زاده
  • ۰
  • ۰

اکنون می توانید به راحتی و برای همیشه از شر چربی های اضافه خلاص شوید !

همانطور که می دانید امروزه کاهش وزن کمی سخت است و نیاز به تلاش کردن و برنامه منظم دارد ، اگر بخواهیم با تحمل گرسنگی چربی سوزی را انجام دهیم موفقیت ما غیر ممکن است چون ما همیشه و هر روز برای زنده بودن و انجام فعالیت های روزانه به خوردن غذا و نوشیدنی ها احتیاج داریم و نباید برای کاهش وزن عالی و ماندگار آن ها را حذف کنیم .

اگر سعی کنیم با نخوردن چربی سوزی را انجام دهیم و لاغر شویم ، می توانیم در ابتدا کاهش وزن را تجربه کنیم اما این کاهش وزن دائمی نیست چون زمانیکه ما وزن کم می کنیم گرسنه هستیم و بدن با تحمل گرسنگی وزن را از دست می دهد و ما نمی توانیم و نمی خواهیم تا آخر عمر گرسنگی را تحمل کنیم ، بنابراین زمانیکه به حالت عادی برمی گردیم و مانند سایر مردم و سایر اعضای خانواده غذا میل می کنیم وزن ما مجددا به حالت اول برمی گردد با این تفاوت که این دفعه وزن بیشتری را اضافه می کنیم .

از طرفی هم زندگی امروزی میزان تحرک ما را به شدت کم کرده است و واقعا وقت زیادی برای ورزش کردن و باشگاه رفتن نداریم به همین دلیل میزان چربی های ما روز به روز بیشتر می شود و نمی توانیم کاهش وزن را به راحتی تجربه کنیم !

اما این سختی ها به اندازه ای نیستند که مانع موفقیت ما شوند و بیشتر عدم آگاهی ما از راه و روش صحیح و اصولی کاهش وزن است که چربی سوزی را برای ما سخت می کند و ما را به سمت ناامیدی و یا دست زدن به کارهای غیر اصولی و خطرناک هدایت می کند .

این کاملا درست است که دنیا پیشرفت کرده و باعث کم تحرکی ما شده است ولی این تنها دلیل اضافه وزن ما نیست و از سمتی دیگر برخی تصور می کنند که زیاد خوردن باعث چاقی می شود ، زیاد خوردن در چاق شدن نقش زیادی دارد ولی این هم نمی تواند به تنهایی باعث افزایش وزن شود .

همانگونه که افزایش وزن راه و روش زیادی دارد و دلایل زیادی در افزایش وزن دخیل هستند در کاهش وزن و چربی سوزی نیز عوامل زیادی وجود دارد که می تواند کاهش وزن را برای ما آسان کند و به ما کمک کند که تناسب اندام ایده آل خود را به راحتی بدست بیاوریم ، در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد که چگونه می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن لاغر شویم و لاغر بمانیم !

روش های سختی که در جامعه ما رواج دارد ، امروزه به طور کامل کنار گذاشته شده اند و در سرتاسر دنیا منسوخ و بلا استفاده هستند و کمتر کسی پیدا می شود از آن ها پیروی کند .

روش هایی مانند تحمل گرسنگی – انجام ورزش های سخت و طاقت فرسا و همچنین استفاده از داروهای لاغری روز به روز در حال کاهش یافتن و از بین رفتن هستند و توصیه می کنم که شما هم مانند من از این روش ها دوری کنید تا کاهش وزن عالی و ماندگاری داشته باشید .

در ابتدا بیان کردم که چرا گرسنگی به ما در کاهش وزن کمک نمی کند و یک اشتباه مهلک و پر خطر محسوب می شود ! اینبار کاملتر برای شما بیان می کنم ، زمانیکه بدن با گرسنگی وزن کم کند سوخت و ساز بدن دچار مشکل می شود و نمی تواند چربی سوزی را به خوبی ادامه دهد و بعد از مدتی تمام چربی های دریافتی را ذخیره می کند و همین عامل باعث می شود که هر غذایی که بعدا مصرف می کنیم به چربی اضافه تبدیل می شود .

شاید خود شما نیز تجربه کرده باشید یا اینکه در بین اطرافیانتان دیده باشید که یک شخص به علت بیماری و یا تلاش های زیاد در کار و فعالیت هایی که انجام می دهد وزن زیادی را از دست می دهد و می بینید که خیلی لاغر شده است اما بعد از چند ماه می بینید که به شدت دچار اضافه وزن است و به طرز عجیبی چاق شده است ، این به دلیل برهم خوردن سوخت و ساز بدن است و زمانیکه بدن به این شیوه وزن کم کند در اولین فرصت آن را جبران خواهد کرد .

ما برای اینکه بتوانیم به راحتی وزن خود را کاهش دهیم و علاوه بر آن مانع برگشت وزن شویم تا کاهش وزن عالی و ماندگاری را تجربه کنیم ، باید به جای تحمل گرسنگی و حذف وعده های غذایی آداب غذا خوردن را کمی تغییر دهیم ، به گونه ای که نه تنها احساس گرسنگی نکنیم بلکه غذاهایی را مصرف کنیم که منجر به سیر شدن طولانی مدت ما شده و به کاهش وزن و چربی سوزی ما بیشتر کمک کند .

اصلاح آداب غذایی تکنیک ها و روش های خاصی دارد که بسیار شیرین و لذت بخش است و علاوه بر اینکه باعث می شود ما در طول شبانه روز احساس گرسنگی نداشته باشیم در هضم غذا به ما کمک می کند تا بدن بتواند به راحتی چربی های اضافه را دفع کند و مانع تجمع چربی بیشتر شود .

بحث آداب غذایی یکی از مهمترین جنبه های سلامت انسان و کاهش وزن به شمار می رود که امروزه تأکید برترین پزشکان و محققان دنیا بر اصلاح آن است که با توجه به طولانی بودن آن نمی توان همه مطلب را در اینجا بیان کرد ، من بخشی از این بحث شیرین و لذت را در همین کتاب رایگان در اختیار شما قرار می دهم که بدون شک می تواند به چربی سوزی و کاهش وزن سریع شما کمک کند .

یکی دیگر از اشتباهاتی که امروزه بیشتر شاهد آن هستیم و بسیاری از افراد هنوز هم اصرار به انجام آن دارند ، انجام ورزش های سخت ، طولانی ، اشتباه و همچنین عرق ریزی شدید است !

دوست عزیز ، عرق ریزی با چربی سوزی هیچ ارتباطی ندارد و هرگز نشانه چربی سوزی تلقی نمی شود ، بنابراین اگر می خواهید در هوای گرم ورزش کنید تا عرق بیشتری از بدن خارج کنید تنها مقداری از آب بدن را از دست می دهید که با نوشیدن آب جبران می شود و هیچ کاهش وزن خاصی را تجربه نخواهید کرد .

و یک مورد دیگر نیز که مانع کاهش وزن می شود ، انجام ورزش اشتباه است ! یعنی اگر شما ورزشی را انتخاب کنید که بدن شما را به چالش نکشد و چربی های شما را درگیر نکند چربی سوزی خاصی اتفاق نمی افتد !

اگر شما نیز ورزش بدنسازی را انجام داده باشید یا اینکه قصد انجام تمرینات بدنسازی را دارید باید بدانید که این ورزش به دو نوع عضله ساز و چربی سوز تقسیم می شود و اگر حرکات چربی سوز را انجام ندهید قطعا با اضافه وزن بیشتر مواجه خواهید شد و نمی توانید کاهش وزن عالی را تجربه کنید ، این یکی از مشکلاتی است که امروزه رواج پیدا کرده است و برخی از دوستان عزیز که برای مشاوره اقدام می کنند به راحتی مرتکب این اشتباه شده اند که به راحتی قابل جبران است .

کاهش وزن زمان راحت و ساده می شود که راه و روش آن را بلد باشید در غیر اینصورت بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود ! بر خلاف تصورات عمومی کاهش وزن عالی و ماندگار نیازی به تحمل گرسنگی و انجام ورزش های سخت و یا تحمل سختی های دیگر ندارد .

برخی از افراد و پزشکان معتقدند که برای چربی سوزی سریع و داشتن تناسب اندام ایده آل باید تمام چیزایی که در طول روز مصرف می کنیم را یادداشت کنیم و بدانیم که چه اندازه کالری از چه موادی دریافت کرده ایم !

آیا شما حوصله انجام چنین کاری را دارید ؟ من شخصا حوصله انجام این کار را ندارم و این یکی از عواملی بود که باعث شد من به یادگیری تکنیک های طلایی کاهش وزن بپردازم و بدون رعایت موارد فوق و بر خلاف تصورات عمومی کاهش وزن عالی و ماندگار داشته باشم !

امروزه 45 درصد مردم برای کاهش وزن و چربی سوزی لذت بخش از برنامه منظم رژیم غذایی استفاده نمی کنند و بجای آن تکنیک های کاهش وزن را اجرا می کنند تا علاوه بر کاهش وزن بلکه تثبیت وزن را نیز به خوبی انجام دهند ، در این محصول رایگان برخی از این تکنیک های طلایی که بسیار راحت و ساده هستند و در عین حال قدرت بالایی در چربی سوزی دارند را در اختیار شما قرار می دهم که بتوانید با کمک آن ها از همین لحظه چربی سوزی را آغاز کنید .

امروزه با توجه به شرایط موجود ، کاهش وزن کمی سخت است و پیروی کردن از یک برنامه منظم غذایی حوصله بالایی می طلبد و از سمتی دیگر وقت و حوصله زیادی برای ورزش کردن نداریم و همین مسئله تا حدودی کاهش وزن و چربی سوزی را برای ما سخت می کند .

علاوه بر این موارد همه ما دوست داریم کاهش وزن عالی و ماندگاری داشته باشیم و برای همیشه لاغر شویم و با وجود مشکلات موجود نمی توانیم گرسنگی را تحمل کنیم و از خوردن غذاهای مورد علاقه دست بکشیم ، از سمتی هم همیشه توصیه می شود که نباید با گرسنه ماندن وزن کم کنیم ، پس باید چکار کنیم ؟

اگر از این روش های سنتی و منسوخ شده استفاده کنیم باید خیلی زود انتظار بازگشت وزن را داشته باشیم و همچنین عوارض ناشی از آن ها را هم باید بپذیریم ، چون این روش ها دیگر کارایی خاصی دارند و جای خود را به تکنیک های بروزی داده اند که کاهش وزن عالی و ماندگار را برای ما رقم می زنند .

برای لاغر شدن روش های زیادی وجود دارد که در این کتاب رایگان 4 روش و سبک کاهش وزن را در اختیار شما قرار می دهم و به طور کامل خصویات و شیوه انجام هر کدام را برای شما بیان می کنم تا بتوانید بهترین روش ممکن را انتخاب کرده و چربی سوزی عالی را شروع کنید !

در کنار این روش ها و سبک ها تکنیک هایی از تکنیک های طلایی کاهش وزن را در اختیار شما قرار می دهم که علاوه بر کاهش کالری دریافتی باعث شوند در طول شبانه روز احساس سیری بیشتری داشته باشید و در چربی سوزی موفق تر عمل کنید و مانع برگشت وزن به حالت قبل شوید !

انجام این تکینک ها بسیار راحت و ساده است و نیازی به صرف زمان یا هزینه ندارد و با این وجود در کاهش وزن و چربی سوزی دائمی ما مؤثر هستند ، اگر این تکنیک ها را در برنامه های روزانه و برنامه غذایی خود حفط کنیم نه تنها کاهش وزن سریع را تجربه می کنیم بلکه برای همیشه از شر چربی های اضافه خلاص خواهیم شد !

دوست عزیزی که خواهان کاهش وزن سریع و ماندگار هستید ، بهتر است بدانید که ارزش یادگیری تکنیک های طلایی کاهش وزن به مراتب بسیار بالاتر از برنامه رژیم غذایی است ، چون با یادگیری این تکنیک ها نیاری به هزینه کردن اضافه ندارید و اضافه وزن شما هر اندازه که باشد با کمک همین تکنیک ها می توانید به راحتی آن را از بین ببرید و برای همیشه لاغر شوید و لاغر بمانید !

امروزه در خانواده ها وقتی یک نفر با اضافه وزن مواجه می شود کم کم سایر اعضای خانواده در معرض اضافه وزن و چاقی قرار می گیرند و از آنجاییکه چاقی مادر بسیاری از بیماری ها مانند آرتروز به شمار می رود اگر این مشکل برطرف نشود سلامت کل خانواده به خطر می افتد وهزینه های زیادی را روی دست خانواده می گذارد .

ما خواهان این هستیم که در هر خانواده ایرانی یک نفر اندام ساز باشد که بتواند علاوه بر کاهش وزن خود با تکنیک هایی که یاد گرفته است سلامت خانواده خود را حفط کند و مانع چاقی و اضافه وزن سایر اعضای خانوده شود .

در این محصول ارزشمند شما با روش هایی عالی و جذاب آشنا می شوید که بسیار راحت و ساده چربی سوزی خود را شروع کنید و از سمتی دیگر با کاهش کالری دریافتی هم سرعت چربی سوزی را بالا ببرید و هم در تمام ساعات شبانه روز سیر بمانید و این بهترین نوع چربی سوزی و کاهش وزن است که ماندگاری آن همیشگی خواهد بود .

آیا  شما هم حوصله پیروی کردن از برنامه منظم رژیم غذایی ندارید ؟ و یا وقت زیادی برای ورزش کردن ندارید و می خواهید بدون تحمل گرسنگی و بدون ورزش سخت و طاقت فرسا لاغر شوید ؟ و همچنین می خواهید از خوردن داروهای لاغری دوری کنید ؟

دیگر نباش ! با کمک تکنیک هایی که بهت معرفی می کنم می توانید به راحتی کاهش وزن را شروع کنید و از چربی سوزی خود لذت ببرید و در حالتی که همیشه سیر هستید با چاقی و اضافه وزن خود خداحافطی دائمی داشته باشید .

در این کتاب رایگان 4 سبک و شیوه کاهش وزن را به شما معرفی می کنم و هر کدام را به طور کامل توضیح می دهم و به شما خواهم گفت که چگونه بهترین روش ممکن را انتخاب کنید که بدون تحمل گرسنگی و بدون انجام ورزش های سخت وطاقت فرسا لاغر شوید .

در کنار این روش ها تکنیک هایی از تکنیک های طلایی کاهش وزن که امروزه طرفداران بیشماری در سرتاسر دنیا پیدا کرده است را در اختیار شما قرار می دهم که بتوانید با کمک آن ها از همین لحظه کاهش وزن عالی و ماندگار خود را شروع کنید .

اگر هدف شما کاهش وزن عالی و ماندگار است به صورتی که فقط یکبار اقدام کنید و برای همیشه لاغر شوید و لاغر بمانید و الآن آماده خلق این هدف هستید و می خواهید آرزوی خود را برآورده کنید ، فقط یک قدم تا خلق آن فاصله دارید.

با توجه به اینکه در این بخش امکان دانلود وجود ندارد شما می توانید به  لینک زیر مراجعه کنید و این آموزش عالی را به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و چربی سوزی را آغاز  کنید .

http://www.andamsaz.com/How-to-stay-slim-and-lean-in-time

  • ابراهیم رجب زاده