کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

کاهش وزن و چربی سوزی سریع

کاهش وزن سریع و ماندگار را با ما تجربه کنید !

آموزش کاهش وزن سریع بدون تحمل گرسنگی و بدون انجام ورزش های سخت
دیگر نیازی نیست از روش های سخت و طاقت فرسا استفاده کنید و یا با نخوردن خود را عذاب دهید !
تکنیک هایی طلایی کاهش وزن را به شما یاد می دهم تا بدون برنامه رژیم غذایی منظم لاغر شوید .

  • ۰
  • ۰

اکنون می توانید به راحتی و برای همیشه از شر چربی های اضافه خلاص شوید !

همانطور که می دانید امروزه کاهش وزن کمی سخت است و نیاز به تلاش کردن و برنامه منظم دارد ، اگر بخواهیم با تحمل گرسنگی چربی سوزی را انجام دهیم موفقیت ما غیر ممکن است چون ما همیشه و هر روز برای زنده بودن و انجام فعالیت های روزانه به خوردن غذا و نوشیدنی ها احتیاج داریم و نباید برای کاهش وزن عالی و ماندگار آن ها را حذف کنیم .

اگر سعی کنیم با نخوردن چربی سوزی را انجام دهیم و لاغر شویم ، می توانیم در ابتدا کاهش وزن را تجربه کنیم اما این کاهش وزن دائمی نیست چون زمانیکه ما وزن کم می کنیم گرسنه هستیم و بدن با تحمل گرسنگی وزن را از دست می دهد و ما نمی توانیم و نمی خواهیم تا آخر عمر گرسنگی را تحمل کنیم ، بنابراین زمانیکه به حالت عادی برمی گردیم و مانند سایر مردم و سایر اعضای خانواده غذا میل می کنیم وزن ما مجددا به حالت اول برمی گردد با این تفاوت که این دفعه وزن بیشتری را اضافه می کنیم .

از طرفی هم زندگی امروزی میزان تحرک ما را به شدت کم کرده است و واقعا وقت زیادی برای ورزش کردن و باشگاه رفتن نداریم به همین دلیل میزان چربی های ما روز به روز بیشتر می شود و نمی توانیم کاهش وزن را به راحتی تجربه کنیم !

اما این سختی ها به اندازه ای نیستند که مانع موفقیت ما شوند و بیشتر عدم آگاهی ما از راه و روش صحیح و اصولی کاهش وزن است که چربی سوزی را برای ما سخت می کند و ما را به سمت ناامیدی و یا دست زدن به کارهای غیر اصولی و خطرناک هدایت می کند .

این کاملا درست است که دنیا پیشرفت کرده و باعث کم تحرکی ما شده است ولی این تنها دلیل اضافه وزن ما نیست و از سمتی دیگر برخی تصور می کنند که زیاد خوردن باعث چاقی می شود ، زیاد خوردن در چاق شدن نقش زیادی دارد ولی این هم نمی تواند به تنهایی باعث افزایش وزن شود .

همانگونه که افزایش وزن راه و روش زیادی دارد و دلایل زیادی در افزایش وزن دخیل هستند در کاهش وزن و چربی سوزی نیز عوامل زیادی وجود دارد که می تواند کاهش وزن را برای ما آسان کند و به ما کمک کند که تناسب اندام ایده آل خود را به راحتی بدست بیاوریم ، در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد که چگونه می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن لاغر شویم و لاغر بمانیم !

روش های سختی که در جامعه ما رواج دارد ، امروزه به طور کامل کنار گذاشته شده اند و در سرتاسر دنیا منسوخ و بلا استفاده هستند و کمتر کسی پیدا می شود از آن ها پیروی کند .

روش هایی مانند تحمل گرسنگی – انجام ورزش های سخت و طاقت فرسا و همچنین استفاده از داروهای لاغری روز به روز در حال کاهش یافتن و از بین رفتن هستند و توصیه می کنم که شما هم مانند من از این روش ها دوری کنید تا کاهش وزن عالی و ماندگاری داشته باشید .

در ابتدا بیان کردم که چرا گرسنگی به ما در کاهش وزن کمک نمی کند و یک اشتباه مهلک و پر خطر محسوب می شود ! اینبار کاملتر برای شما بیان می کنم ، زمانیکه بدن با گرسنگی وزن کم کند سوخت و ساز بدن دچار مشکل می شود و نمی تواند چربی سوزی را به خوبی ادامه دهد و بعد از مدتی تمام چربی های دریافتی را ذخیره می کند و همین عامل باعث می شود که هر غذایی که بعدا مصرف می کنیم به چربی اضافه تبدیل می شود .

شاید خود شما نیز تجربه کرده باشید یا اینکه در بین اطرافیانتان دیده باشید که یک شخص به علت بیماری و یا تلاش های زیاد در کار و فعالیت هایی که انجام می دهد وزن زیادی را از دست می دهد و می بینید که خیلی لاغر شده است اما بعد از چند ماه می بینید که به شدت دچار اضافه وزن است و به طرز عجیبی چاق شده است ، این به دلیل برهم خوردن سوخت و ساز بدن است و زمانیکه بدن به این شیوه وزن کم کند در اولین فرصت آن را جبران خواهد کرد .

ما برای اینکه بتوانیم به راحتی وزن خود را کاهش دهیم و علاوه بر آن مانع برگشت وزن شویم تا کاهش وزن عالی و ماندگاری را تجربه کنیم ، باید به جای تحمل گرسنگی و حذف وعده های غذایی آداب غذا خوردن را کمی تغییر دهیم ، به گونه ای که نه تنها احساس گرسنگی نکنیم بلکه غذاهایی را مصرف کنیم که منجر به سیر شدن طولانی مدت ما شده و به کاهش وزن و چربی سوزی ما بیشتر کمک کند .

اصلاح آداب غذایی تکنیک ها و روش های خاصی دارد که بسیار شیرین و لذت بخش است و علاوه بر اینکه باعث می شود ما در طول شبانه روز احساس گرسنگی نداشته باشیم در هضم غذا به ما کمک می کند تا بدن بتواند به راحتی چربی های اضافه را دفع کند و مانع تجمع چربی بیشتر شود .

بحث آداب غذایی یکی از مهمترین جنبه های سلامت انسان و کاهش وزن به شمار می رود که امروزه تأکید برترین پزشکان و محققان دنیا بر اصلاح آن است که با توجه به طولانی بودن آن نمی توان همه مطلب را در اینجا بیان کرد ، من بخشی از این بحث شیرین و لذت را در همین کتاب رایگان در اختیار شما قرار می دهم که بدون شک می تواند به چربی سوزی و کاهش وزن سریع شما کمک کند .

یکی دیگر از اشتباهاتی که امروزه بیشتر شاهد آن هستیم و بسیاری از افراد هنوز هم اصرار به انجام آن دارند ، انجام ورزش های سخت ، طولانی ، اشتباه و همچنین عرق ریزی شدید است !

دوست عزیز ، عرق ریزی با چربی سوزی هیچ ارتباطی ندارد و هرگز نشانه چربی سوزی تلقی نمی شود ، بنابراین اگر می خواهید در هوای گرم ورزش کنید تا عرق بیشتری از بدن خارج کنید تنها مقداری از آب بدن را از دست می دهید که با نوشیدن آب جبران می شود و هیچ کاهش وزن خاصی را تجربه نخواهید کرد .

و یک مورد دیگر نیز که مانع کاهش وزن می شود ، انجام ورزش اشتباه است ! یعنی اگر شما ورزشی را انتخاب کنید که بدن شما را به چالش نکشد و چربی های شما را درگیر نکند چربی سوزی خاصی اتفاق نمی افتد !

اگر شما نیز ورزش بدنسازی را انجام داده باشید یا اینکه قصد انجام تمرینات بدنسازی را دارید باید بدانید که این ورزش به دو نوع عضله ساز و چربی سوز تقسیم می شود و اگر حرکات چربی سوز را انجام ندهید قطعا با اضافه وزن بیشتر مواجه خواهید شد و نمی توانید کاهش وزن عالی را تجربه کنید ، این یکی از مشکلاتی است که امروزه رواج پیدا کرده است و برخی از دوستان عزیز که برای مشاوره اقدام می کنند به راحتی مرتکب این اشتباه شده اند که به راحتی قابل جبران است .

کاهش وزن زمان راحت و ساده می شود که راه و روش آن را بلد باشید در غیر اینصورت بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود ! بر خلاف تصورات عمومی کاهش وزن عالی و ماندگار نیازی به تحمل گرسنگی و انجام ورزش های سخت و یا تحمل سختی های دیگر ندارد .

برخی از افراد و پزشکان معتقدند که برای چربی سوزی سریع و داشتن تناسب اندام ایده آل باید تمام چیزایی که در طول روز مصرف می کنیم را یادداشت کنیم و بدانیم که چه اندازه کالری از چه موادی دریافت کرده ایم !

آیا شما حوصله انجام چنین کاری را دارید ؟ من شخصا حوصله انجام این کار را ندارم و این یکی از عواملی بود که باعث شد من به یادگیری تکنیک های طلایی کاهش وزن بپردازم و بدون رعایت موارد فوق و بر خلاف تصورات عمومی کاهش وزن عالی و ماندگار داشته باشم !

امروزه 45 درصد مردم برای کاهش وزن و چربی سوزی لذت بخش از برنامه منظم رژیم غذایی استفاده نمی کنند و بجای آن تکنیک های کاهش وزن را اجرا می کنند تا علاوه بر کاهش وزن بلکه تثبیت وزن را نیز به خوبی انجام دهند ، در این محصول رایگان برخی از این تکنیک های طلایی که بسیار راحت و ساده هستند و در عین حال قدرت بالایی در چربی سوزی دارند را در اختیار شما قرار می دهم که بتوانید با کمک آن ها از همین لحظه چربی سوزی را آغاز کنید .

امروزه با توجه به شرایط موجود ، کاهش وزن کمی سخت است و پیروی کردن از یک برنامه منظم غذایی حوصله بالایی می طلبد و از سمتی دیگر وقت و حوصله زیادی برای ورزش کردن نداریم و همین مسئله تا حدودی کاهش وزن و چربی سوزی را برای ما سخت می کند .

علاوه بر این موارد همه ما دوست داریم کاهش وزن عالی و ماندگاری داشته باشیم و برای همیشه لاغر شویم و با وجود مشکلات موجود نمی توانیم گرسنگی را تحمل کنیم و از خوردن غذاهای مورد علاقه دست بکشیم ، از سمتی هم همیشه توصیه می شود که نباید با گرسنه ماندن وزن کم کنیم ، پس باید چکار کنیم ؟

اگر از این روش های سنتی و منسوخ شده استفاده کنیم باید خیلی زود انتظار بازگشت وزن را داشته باشیم و همچنین عوارض ناشی از آن ها را هم باید بپذیریم ، چون این روش ها دیگر کارایی خاصی دارند و جای خود را به تکنیک های بروزی داده اند که کاهش وزن عالی و ماندگار را برای ما رقم می زنند .

برای لاغر شدن روش های زیادی وجود دارد که در این کتاب رایگان 4 روش و سبک کاهش وزن را در اختیار شما قرار می دهم و به طور کامل خصویات و شیوه انجام هر کدام را برای شما بیان می کنم تا بتوانید بهترین روش ممکن را انتخاب کرده و چربی سوزی عالی را شروع کنید !

در کنار این روش ها و سبک ها تکنیک هایی از تکنیک های طلایی کاهش وزن را در اختیار شما قرار می دهم که علاوه بر کاهش کالری دریافتی باعث شوند در طول شبانه روز احساس سیری بیشتری داشته باشید و در چربی سوزی موفق تر عمل کنید و مانع برگشت وزن به حالت قبل شوید !

انجام این تکینک ها بسیار راحت و ساده است و نیازی به صرف زمان یا هزینه ندارد و با این وجود در کاهش وزن و چربی سوزی دائمی ما مؤثر هستند ، اگر این تکنیک ها را در برنامه های روزانه و برنامه غذایی خود حفط کنیم نه تنها کاهش وزن سریع را تجربه می کنیم بلکه برای همیشه از شر چربی های اضافه خلاص خواهیم شد !

دوست عزیزی که خواهان کاهش وزن سریع و ماندگار هستید ، بهتر است بدانید که ارزش یادگیری تکنیک های طلایی کاهش وزن به مراتب بسیار بالاتر از برنامه رژیم غذایی است ، چون با یادگیری این تکنیک ها نیاری به هزینه کردن اضافه ندارید و اضافه وزن شما هر اندازه که باشد با کمک همین تکنیک ها می توانید به راحتی آن را از بین ببرید و برای همیشه لاغر شوید و لاغر بمانید !

امروزه در خانواده ها وقتی یک نفر با اضافه وزن مواجه می شود کم کم سایر اعضای خانواده در معرض اضافه وزن و چاقی قرار می گیرند و از آنجاییکه چاقی مادر بسیاری از بیماری ها مانند آرتروز به شمار می رود اگر این مشکل برطرف نشود سلامت کل خانواده به خطر می افتد وهزینه های زیادی را روی دست خانواده می گذارد .

ما خواهان این هستیم که در هر خانواده ایرانی یک نفر اندام ساز باشد که بتواند علاوه بر کاهش وزن خود با تکنیک هایی که یاد گرفته است سلامت خانواده خود را حفط کند و مانع چاقی و اضافه وزن سایر اعضای خانوده شود .

در این محصول ارزشمند شما با روش هایی عالی و جذاب آشنا می شوید که بسیار راحت و ساده چربی سوزی خود را شروع کنید و از سمتی دیگر با کاهش کالری دریافتی هم سرعت چربی سوزی را بالا ببرید و هم در تمام ساعات شبانه روز سیر بمانید و این بهترین نوع چربی سوزی و کاهش وزن است که ماندگاری آن همیشگی خواهد بود .

آیا  شما هم حوصله پیروی کردن از برنامه منظم رژیم غذایی ندارید ؟ و یا وقت زیادی برای ورزش کردن ندارید و می خواهید بدون تحمل گرسنگی و بدون ورزش سخت و طاقت فرسا لاغر شوید ؟ و همچنین می خواهید از خوردن داروهای لاغری دوری کنید ؟

دیگر نباش ! با کمک تکنیک هایی که بهت معرفی می کنم می توانید به راحتی کاهش وزن را شروع کنید و از چربی سوزی خود لذت ببرید و در حالتی که همیشه سیر هستید با چاقی و اضافه وزن خود خداحافطی دائمی داشته باشید .

در این کتاب رایگان 4 سبک و شیوه کاهش وزن را به شما معرفی می کنم و هر کدام را به طور کامل توضیح می دهم و به شما خواهم گفت که چگونه بهترین روش ممکن را انتخاب کنید که بدون تحمل گرسنگی و بدون انجام ورزش های سخت وطاقت فرسا لاغر شوید .

در کنار این روش ها تکنیک هایی از تکنیک های طلایی کاهش وزن که امروزه طرفداران بیشماری در سرتاسر دنیا پیدا کرده است را در اختیار شما قرار می دهم که بتوانید با کمک آن ها از همین لحظه کاهش وزن عالی و ماندگار خود را شروع کنید .

اگر هدف شما کاهش وزن عالی و ماندگار است به صورتی که فقط یکبار اقدام کنید و برای همیشه لاغر شوید و لاغر بمانید و الآن آماده خلق این هدف هستید و می خواهید آرزوی خود را برآورده کنید ، فقط یک قدم تا خلق آن فاصله دارید.

با توجه به اینکه در این بخش امکان دانلود وجود ندارد شما می توانید به  لینک زیر مراجعه کنید و این آموزش عالی را به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و چربی سوزی را آغاز  کنید .

http://www.andamsaz.com/How-to-stay-slim-and-lean-in-time

  • ۹۶/۰۸/۲۵
  • ابراهیم رجب زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی